Klar med hemtentamen

Nöjd tjej är färdig med hemtentamen! :D Nu ska jag ha en skön vecka utan plugg, med vänner, träning och fest på torsdag och fredag! :D Fasen vad skönt det känns att äntligen vara klar! Jag som var så stressad i början på förra veckan.. Men bara man kommer igång så går det ju av bara farten sen, och det är jag så medveten om.. Men man blir väl lite extra stressad också när det är den allra första hemtentamen man gör i sitt liv! Men nu är den gjord och jag är nöjd med vad jag presterat! :)

Nu blir det en lugn kväll med lite städning i lägenheten och kanske lite kaffe... :) Jag är fortfarnade trött efter helgen då jag vände på dygnet när jag jobbade, men ack så kul det var! Verkligen underbart att vara igång igen - och SÅ skönt med lite extrapengar när man som student lever mer eller mindre på existensminimum!

COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: