Klar för dagen med hemtentan

Nu ger jag mig med hemtentan för dagen! Inte mycket kvar nu! :) Referenslistan är helt klar - om jag inte lägger till ytterligare referenser i texten när jag finjusterar i helgen! :)

Sitter å funderar på om jag ska handla lite innan jag åker hem.. Får se om jag orkar, eller om jag skjuter upp det till morgondagen.

Imorgon ska jag och tjejerna i min arbetsgrupp åka till Kristinehamn för första mötet med vår mentor. Som jag skrivit i ett tidigare inlägg blir varje arbetsgrupp på programmet Personal och arbetsliv tilldelad en mentor som ska följa gruppen under första året och fungerar som bollplank, stöd etc. i några av delkurserna.

Imorgon eftermiddag har jag mitt första möte med nya arbetsgivaren och vi ska köra en genomgång i restaurangen och jag ska ev. få mina kläder. Om det blir en arbetsintroduktion eller bara en snabb titt på arbetsplatsen vet jag inte, det märker jag imorgon! :)

Eventuellt ska jag ut imorgon, men det är ännu inget spikat! :) Men en ev. spontanutgång är inte fel det heller - eller en mysig fredagkväll med grönsaker, dipp och film! Hur min fredag än blir så vet jag två saker med säkerhet - jag kommer inte vara stressad över tentan, och jag ska definitivt inte plugga!

COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: