Jobbat hela natten

Det är en ganska trött tjej som bloggar nu vill jag lova.. Igår kväll hade jag ännu ett pass på Mc Donalds - 19.00-23.00. Jag får en kort rast och passar då på att kika mobilen.. Ett sms från arbetsgivare om ett extrapass 01.00-04.00 på en annan restaurang än den jag befann mig på och jobbade på at the time. Jag ringde och kollade med skjuts hem och ringde sedan och tackade jag till passet! :)

Det kändes inte som någon större idé att åka hem mellan passen så jag åkte direkt till restaurangen, åt en sen kvällsmat och umgicks med övriga medarbetare på rast. Började vid 01.00 och vid 03.00 ställde vi tillbaka klockan en timma, så har jobbat fem timmar totalt i natt, och nio allt som allt under lördagen! Tur att jag hade en fin vän som ställde upp å hämtade mig efter fyra på morgonen! (När klockan är mer än fem på morgonen i kroppen!)

Nu är jag hemma. Tog bussen hem i förmiddags. Ska äta lite brunch innan jag möter upp några tjejer på stan. Ska sälja av ett plagg och en parfym! :) :)
Kommer garanterat INTE orka skriva vidare på hemtentan idag.. Skriver jag, eller justerar, något idag kommer jag säkerligen ångra mig imorgon eller inte ens förstå vad jag menar.. Är SÅ trött, men ändå så nöjd och glad för att jag har fått jobb igen, och att det är på ett ställe jag kan och känner igen och där jag får SÅ mycket härlig feedback! :D Som det värmer!

COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: