Hemtentaplugg på universitetet

Har suttit under förmiddag på universitetet tillsammans med Anja och pluggat inför hemtentamen. Sakta men säkert närmar vi oss målet - att bli klara, och nöjda! :)

Sitter nu på bussen mot stan. Ska strosa runt lite, möta upp en tjej å sälja en tröja.
Ikväll vankas det träning med Josefine! Träningsvärken från gårdagens gympass gör sig påmind, men botemedlet för träningsvärk är att träna vidare! :) Upp på hästen igen!

Har under gårdagen och morgonen idag mejlat med verksamhetschefen för det bostadsbolag jag hyr hos. Jag är inget vidare nöjd och nu har grannar till mig fått ohyra - möss! Det är nu bara en tidsfråga innan de hittar sig in till mig via väggarna.. Håll tummarna med mig för att det inte händer!


COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: