Fullspäckad dag

Jag har haft en bra ledig dag! Redan vid 09.00 satt jag och Michan och fikade på Wayne's! Sen sprang vi runt och kikade i lite butiker. Jag köpte roliga saker som nagellackborttagning, tops och en päron-glödlampa.
Vid 11.30 skulle jag möta upp Tobbe, han skulle hjälpa mig å köra min gamla säng till tippen, så vi sammanstrålande, Tobbe, jag och Michan, på torget, och då kommer ytterligare två ur klassen så stod en tag å snackade :)
Jag och Tobbe hade ganska kul när vi skulle ta isär min säng då vi insåg att den inte skulle gå in i ett stycke i bilen. Vi vände madrassen upp och ned och hoppade sönder plankorna under och rev isär tyget, tog loss fjädrarna och resterande brädor. Efter tippen bjöd söte killen på en snabbmatslunch!

Vid 15.00 mötte jag upp min PT på SATS för uppläggning av min träning. Jag fick tips och idéer, min PT ställde frågor om bland annat mitt syfte med träningen och vad jag hade för ev. mål. Sedan efter å ha pratat igenom bra pass fick jag mig en rejäl genomkörare i gymmet med honom som hejarklack vid sidan. Som han peppade mig, och som jag slet! Jag kommer vara död framöver när jag ska till gymmet och köra maskiner och springa på bandet.. Tur att man kan varva med pass! :)

Ikväll skulle jag egentligen ha tränat med Josefine, men då jag varit vaken sen 03.30 så kände jag mig ganska så sliten redan vid 18.00 så avbokade träningen - tur det kommer fler tillfällen! :)

Imorgon är det planering inför vår tacksittning. Vi ska ses 09.00 och prata ihop oss med några tvåor då de har föreläsning vid 11.00 då vi ska fortsätta planeringen med resternade i planeringsgruppen. På eftermiddagen vankas föreläsning 13.15 och direkt efter det är det höstmöte 16.15 med Personal och arbetslivsföreningen Pelikan. Det ska väljas nya engagerade själar till diverse poster, och jag har anmält mig till två! Hoppas jag får någon av dessa! :) :)

Nu ska jag krypa ner på min värmemadrass och kika film innan jag nannar. Skönt å ha en värmemadrass och få upp värmen rejält i sängen när det är kyligt ute, och även inne!!! Jag ska ringa hyresvärden imorgon ang. elementet i ena rummet som inte verkar fungera?!

COMMENTS
SARABACKMAN ~ enjoying life säger:

SVAR: hihi tack! jag beställde mitt svarta glitter från Nagelgiganten.se , billigt & bra :D! ett tips bara, hehe c:

Svar: tack för tipset!
Anna Lovisa

2012-10-09 | 21:14:30
http://sarabackman.blogg.se
Michelle säger:

Jätte fin blogg! :)

Svar: Åh men tack fina du!
Anna Lovisa

2012-10-09 | 22:11:03
http://mdaavidsson.blogg.se/
Chaterine säger:

Åh va roligt att träna med PT :D

Svar: Ja, riktigt kul! :)
Anna Lovisa

2012-10-09 | 22:26:30
http://chaterinejonsson.blogg.se
emmawagenius säger:

sv: Tack så himla mycket, fina du!! :)
kramar

Svar: Any time :) :)
Anna Lovisa

2012-10-10 | 00:18:39
http://modeflickan.se/emmawagenius




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: