Fullbokad vecka

Vaknade ganska tidigt i morse och kunde inte somna om.. Det börjar bli en vana det här, att vakna tidigt just de dagar då vi har eftermiddagsföreläsningar, eller lediga dagar.
Jag åt frukost och åkte ganska snabbt in till stan, lämnade in mitt CV på Mc Donalds och har även fyllt i en jobbansökan på Mc Donalds hemsida. Så nu är det bara å hålla tummarna! :) Men då de söker personal och jag dessutom har arbetat på Mc Donalds tidigare så borde jag ha en ganska bra chans till jobb! Vore skönt å få in lite extrapengar! Ska bara se till så jag inte stiger över beloppet så jag fortfarande är berättigad mitt bostadsbidrag.

I eftermiddag är det föreläsning/grupparbeten. Ikväll blir nog en lugn kväll, kanske en löptur, eller en promenad.. Och så lite plugg.
Veckan är ganska fullbokad! Det är bland annat planering inför finsittningen och höstmöte med Pelikan (Personal och arbetslivsföreningen) och val till några av deras poster. Jag har anmält mig till två, hoppas jag får någon av platserna! :) Sen vankas det träning, möte med PT, fika med Michan mm! Och bäst av allt - jag får träffa mamma i helgen! :D Vi har inte setts sen i augusti! Ska bli mysigt å få serva mamma, bjuda på varma mackor och te, mysa och prata igenom den tid som hittills varit i Karlstad! :)

COMMENTS
johanna säger:

Hoppas du år jobbet! :)

Svar: TACK :D :D
Anna Lovisa

2012-10-08 | 12:09:36
http://tigermysig.se
▲ J0Z säger:

Kikar in och hoppas du haft en bra dag :)

2012-10-08 | 18:21:34
http://bedeliciious.blogg.se




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: