Första hemtentan är strax färdig

Har suttit i biblioteket på universitetet sen strax innan nio i morse och jag har verkligen fått mycket gjort! Effektivt utnyttjande av tiden kallas det, och ändå har jag hunnit småsnacka lite med grabbarna! :)
Jag har bara avslutningen kvar samt finjustering av referenslistan, och så måste jag kolla igenom hela arbetet några gånger så jag inte gjort några småmissar eller slarvfel. Hemtentamen är strax klar, bara sista pillet kvar och OM jag är nöjd! :D Jag som var så stressad i början av veckan, och nu är jag näst intill klar! Den lyckan!

Sitter just nu å funderar på om jag ska med grabbarna ut imorgon... :) Hoppas jag kan få några tjejer å haka på! :)


COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: