Färjestadmatch


Har ikväll varit å kollat på Färjestad - Timrå som spelade i Löfbergs Lila-arenan. Tobbe bjöd på inträde och öl och vi hade en trevlig kväll! Jag är inte den mest sportintresserade tjejen, men finns det en sport jag gillar å titta på och följa så är det hockey! :)

Jag minns när jag, Robert och Christian följde hockey-VM som slavar förra våren.. Då kunde jag allt vad iceing och hooking osv var. Det är dags att friska upp hockeyminnet! Hoppas på fler tillfällen att gå å se Färjestad spela! :) Kul att dom tog hem segern ikväll!


COMMENTS
Malin säger:

Visst är det kul;:) jag har kollat på Färjestad ett par ggr:) kram

Svar: Så mysigt å kolla på hockey! Stämningen å allt! :) Sen alltid kul med bra sällskap med :) Kram tjejen! Vi får dricka kaffe snart igen!
Anna Lovisa

2012-10-12 | 09:58:45
http://Malinjljung.blogg.se
Sanna säger:

jag älskar att gå på hockey, det är något speciellt med stämningen där tycker jag när alla där inne vill samma sak och musiken, kampen och längtan efter mål. Härligt =)

Svar: Ja, men precis! :) :) Underbart! Roligaste sporten å kolla på med! :)
Anna Lovisa

2012-10-16 | 10:15:29
http://moonzanna.se




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: