..endast jag är vaken

Ännu en sömnlös natt.. Jag förstår inte - jag kan bara inte somna! La mig runt 22.00-22.30 och stannade i sängen fram till 02.20, sen gick det inte längre. Det går ju inte att ligga vaken natten igenom och göra ingenting! Jag är inte jättetrött, men jag vet att jag behöver sömnen.. Men eftersom jag inte fick sova i natt heller (låg sömnlös även igår) så blev det aktivitet i form av storkok! Jag lagade en gryta på kidneybönor, paprika, chili och vitlök! :) Kommer smaka gott ihop med basmatiris! :)

Senare idag vankas en promenad, dubbla pass på SATS (CXWORK och spinning) och en fika med Malin! :)

COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: