Arbetsintervju och zumba

Efter halva eftermiddagens föreläsning åkte jag hem, packade om väskan med CV och träningskläder och tog mig till arbetsintervjun. Intervjun gick kanon! Hoppas verkligen jag går vidare till intervju nr 2 för att sedan få bli anställd! Det kändes verkligen bra och jag har ju arbetat på Mc Donalds tidigare, så där har jag verkligen en stark merit! :-)

Efter intervjun var jag full av energi så gick till gymmet för att göra en genomkörare på maskinerna och på bandet, och så hör jag någon säga "zumba" så jag frågade när passet skulle börja. "Om fem minuter" fick jag till svar, så bytte om fort och körde zumba i en timme! Sjukt roligt och ansträngande pass! :-)

Snar kommer mamma hem till mig. Vi ska laga varma mackor, ta ett glas vitt och bara mysa! Ska bli kul å få visa mamma min lägenhet och mitt nya liv!


COMMENTS
INGRID WENELL säger:

åå jag håller tummarna för dig!! :)

Svar: TACK - det måste ha hjälpt för jag fick jobbet ;)
Anna Lovisa

2012-10-12 | 18:26:41
http://ingridwenell.se
johanna säger:

åååh zumba är ju såååå kul!!

Svar: Ja, sjukt kul! :D Så härligt å få dansa av sig!
Anna Lovisa

2012-10-13 | 10:57:49
http://tigermysig.se
Emma ❀ My Inspiration säger:

vad spännande! HOPPAS du får jobbet :)

Svar: Jag fick jobbet :D:D
Anna Lovisa

2012-10-14 | 11:41:24
http://myinspiration.blogg.se




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: