Slutseminarium

Pluggade inför tentan igår kväll. Känns som jag har hyfsad koll på vad som komma skall :) Ska passa på å plugga under resan hem i helgen, och så har jag hela nästa vecka på mig också! :)

Idag har jag och tjejerna i min arbetsgrupp slutseminarium med redovisning av intervjuerna och enkäterna vi gjort. Ska bli spännande! Lite nervös är jag allt, men det kommer gå kanon! Jag har inga tvivel på oss!

Ikväll vankas mer plugg och så ska jag packa väskan. Jag åker tidigt imorgon bitti :) Ska bli skönt å få komma hem å träffa mamma, systrar, pappa, Krister och missarna! Jag har inte varit hemma på hela hösten! Visst, både mamma, pappa å Krister har varit uppe å hälsat på mig under hösten, och kontakt har jag haft med hela familjen.. Men det är en helt annan sak att faktiskt få komma hem :) Ser fram emot helgen, och extra mycket ser jag fram emot min syster dansproduktion!

COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: