Pilotundersökning på enkäten

Har varit en bra dag! Började dagen vid 09.00 då jag mötte tjejerna på Stadsbibliokeket där vi jobbade på och avslutade vår enkät. Nu under dagen har vi gjort en pilotundersökning, alltså provat vår enkät på bland annat våra föräldrar, för att få feedback samt att se om den faktiskt fungerar. Imorgon ska vi sammanställa pilotundersökningen mellan morgondaens två föreläsningar, sen ska vi mejla (eller posta) vår enkät med följebrev till vårt mentorsföretag som ska använda vår enkät på sina medarbetare, och efter det ska vi sammanställa resultatet - som sedan ska redovisas under ett seminarium längre fram i november! Spännande!!! :)

Efter biblioteksträffen åkte jag och Tobbe hem till mig, lagade lunch och spelade spel, innan jag skulle möta upp Michan på stan för en kaffe! :) Passade även på å handla när jag ändå var på stan, så nu finns än mer mjölk till kaffet! :)

Ska strax ut på en löprunda innan jag varvar ner och avslutar dagen med grannen med kaffe och skitsnack :)

COMMENTS
Cajsa säger:

haha ja visst är det?! :D

2012-11-18 | 16:47:28
http://cjssong.se
Cajsa säger:

haha ja visst är det?! :D

2012-11-18 | 16:47:49
http://cjssong.se




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: