Lediga helg - välkommen!

Oj oj oj vilken bra kväll och kick off vi hade igår i Pelikanstyrelsen! :) Vi körde knytis med tapastema - marinerade räkor, marinerad kyckling, baguetter, kladdkaka, pepparkakor, crostinikex och tapenade, pizzasnurror, tacopaj, oliver och goda korvar, brieost.. Kan ha glömt något, men hur som helst - det var riktigt gott! :) Efter att ha ätit tillsammans hoppade vi ner i badtunnan under en stjärnklar himmel med vin och annan dricka och hade en riktigt trevlig kväll! :)
Några gick efter tiden på relaxavdelningen på nJoy ut till Koriander medan jag åkte hemåt :) Hade inte varit någon hit att vara slö idag då vi under förmiddagen fick en genomgång i hur man artikelsöker.

Nu har jag och mina tjejer i arbetsgruppen hittat de tio artiklar som behövs till vårt arbete. Nästa steg blir att välja ut två av dessa tio att läsa, och detta ska sedan redovisas under ett seminarium.

Under hela nästa vecka har vi grupprum bokade då vi ska sitta med sammanställandet av enkäten, sammanställandet av intervjun samt läsning och sammanställande av artiklarna. Det kommer bli mycket jobb, mycket kaffe och pauser, men vi är en effektiv och motiverad grupp, så detta kommer gå galant! Jag har inga som helst tvivel på oss!

Nu är jag ledig resten av helgen (om jag inte ska hoppa in och jobba). Jag har lite planer för helgen, och första etappen blir vin hos grannen! :) :) Jag ska även på bio med min granne, på lördag, samt dricka vin med en klasskompis på lördag! :) Detta kommer bli en bra helg!
Jag ska även försöka trycka in något träningspass och någon promenad under helgen!

COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: