Jag lever

Jag vill bara säga att jag lever! Det har varit mycket nu med hemtentamen, fest och utgång för att fira att hemtentamen är gjord, halloweenfest och jobb! :) Men - jag lever! :)

Idag började vi med första föreläsningen på nya delkursen. Har inga större förväntningar på kursen - så svårt att ha efter bara en föreläsning.. Men det blir nog bra och intressant, precis som tidigare delkurser! Det går fort också - vi är redan på tredje delkursen, och snart är även den fjärde gjord och därmed 30 hp! :) Trivs som fisken i vattnet, här i Karlstad!

Ikväll blir det jobb för min del! :)

Jag måste, innan jag börjar jobba, ringa till Klaratappen och boka om min blodgivartid. Bblodbussen är av någon anledning är inställd imorgon.. Synd, jag som varit så peppad på detta - att göra en god gärning etc! :)

Imorgon är det föreläsningsfritt. Jag, Michan och Samantha ska gå en vända på stan, ta en fika, betala sittningen och senare på kväll har jag uppföljning med min PT på SATS! :) Fördelen med att jag inte lämnar blod imorgon är att jag faktiskt kan träna imorgon, och i veckan!


COMMENTS
bella davis säger:

hallå där :) haft en bra månad än så länge?? kramar

Svar: Absolut, det har jag! :) Livet rullar på med jobb, studier, träning, föreningsdeltagande mm! :) Hoppas din månad också varit bra? :)
Anna Lovisa

2012-11-05 | 17:52:04
http://belladavis.myshowroom.se/




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: