Glögg och pepparkakor - för tidigt?

Jag kom precis hem från att ha varit på besök hos Sara. Vi har druckit kaffe och umgåtts :) Mysigt!

Efter styrelsemötet i eftermiddags blev det en snabb sväng hem innan jag åkte å handlade. Jag har nu fyllt på kylen med frukost, och självklart så föll jag för glögg och pepparkakor som har börjat säljas! Funderar på om jag vågar börja redan nu, eller om jag ska vänta till efter första advent? Fast varför vänta? Vem ska stoppa mig? Glögg och pepparkakor är ju SÅ gott, och det ger en mysig känsla! Ja, det blir glögg och pepparkakor och en film innan jag avrundar dagen :)

Imorgon har vi bokat grupprum för en heldag. Vi ska sitta med artiklarna vi ska läsa och ev. med enkäterna och intervjuerna. Motiverad!

COMMENTS
jennifer säger:

julen kan aldrig börja för tidigt, man ska NJUTA så mycket som det bara går av julen :) :)

Svar: Exakt! :D
Anna Lovisa

2012-11-20 | 00:28:04
http://currently.se
Malin säger:

Har du tid att ses nån dag i veckan så säg till:)

Svar: Absolut Malin, jag hör av mig, men just nu är det väldigt tight hela veckan tyvärr! Men jag kan kika på nästa vecka och återkomma! :) Kram!
Anna Lovisa

2012-11-20 | 07:21:45
http://Malinjljung.blogg.se
Emma ❀ My Inspiration säger:

Jag tänker samma sak, varför vänta?? ;) KLART vi ska "glögga" och fika allt gott julfika :P

Svar: Ja, men exakt! Det har ju redan börjat säljas, så varför inte leva som vi gör i ett konsumtionssamhälle och konsumera, nu när det goda julfikat ändå finns? :D
Anna Lovisa

2012-11-20 | 23:00:36
http://myinspiration.blogg.se




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: