Full rulle för en student

Just nu är det full rulle i mitt liv! Gårdagen avslutades med en löprunda och efter det avrundade jag kvällen med min granne med kaffe och härlig tjejsnack :)

Idag har vi haft föreläsning 08.15-10.00 och 13.15-15.00. Däremellan har jag och tjejerna i min arbetsgrupp suttit och jobbat vidare på vår enkät som vi under morgondagen färdigställer och skickar in till vårt mentorsföretag. På måndag har vi möte med våra mentorer då vi ska få tillbaka enkäten och sammanställa den. Vi ska samtidigt hålla i en intervju, som också är en del av vår delkurs Vetenskaplig metod. Det är en hel del jobb och det krävs små raster och en massa kaffe, men vi är alla drivna tjejer och vi jobbar bra ihop! :)

Efter dagens två föreläsningar åkte jag hem och lämnade böckerna för att sedan möta Tobbe på stan. Det blev en miss efter vår sittning - mikrofonen som jag fick låna av en snäll fadder blev kvar på Pitchers, och med oss hem fick vi Pitchers mikrofon. Så idag var vi där och gjorde rätt och bytte ut mikrofonerna :)

Jag har precis slängt i mig en skål fil och avslutat ett lååångt samtal med fina Malin! Det var mysigt å höras igen. Jag har inte haft någon kontakt med henne sen hennes lilla flicka kom till världen. Jag ska försöka boka in en helg längre fram i typ januari så jag får åka ner å träffa de båda! Så oerhört glad för henne och hennes sambos skull! :) Det är en söt liten tös de har!
Jag sitter nu å funderar på om jag ska handla idag eller om jag skjuter på det tills på fredag.. Imorgon är det föreläsningsfritt, men vi ska studera ihop, jag och tjejerna, och på kvällen har jag kick off med personalvetarstyrelsen Pelikan! Ska bli härligt med relaxavdelning, badtunnebad, tapas, lite vitt och härliga människor!

Ja, vad var det jag sa? Full rulle! Men jag stortrivs med studentlivet! :D

COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: