Fars dag

Har haft en skön lördagkväll med film och trevligt sällskap! :) Nu är det söndag, jag har druckit mitt morgonkaffe och ska snart ut på en promenad med en tjej i klassen :) I eftermiddag ska jag ut med Emma på en promenad i skönt tempo! :) Vi har pratat å pratat om en promenad/joggingrunda men det har bara inte blivit av, av olika anledningar. Det är mycket i skolan för mig som delvis kommit emellan, men äntligen har vi fått till en tid! :) Ska bli kul!

Ikväll väntar en fika hemma hos Josefine i hennes nya lägenhet! Ska bli kul å få se hennes nya boende! :)

Imorgon börjar en ny vecka med föreläsningar, träning och möte med arbetsgruppen inför mentorsmötet som är nästnästa vecka då vi ska göra intervjuer och en enkätundersökning på vårt mentorsföretag. Spännande delkurs!

På tal om fars dag - jag har inte skickat något kort eller någon present till pappa, men jag ringde upp honom igår och överraskade honom med att jag ska till farmor över jul, och det vet jag gjorde honom glad. Jag grattade honom på fars dag en dag tidigt, men det gjorde ingenting, sa han. Att jag ringde dagen innan värmde mer än om han skulle fått ett kort på rätt dag! :) :)
Mamma och pappa, ni vet att jag älskar er mer än vad ord kan berätta!

COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: