26:e november 2012

Har suttit sedan 09.00 i morse med tjejerna i gruppen och finslipat på våra artikelrecensioner och fortsatt sammanställandet av intervjuer och enkäter. Vi jobbar riktigt bra ihop och idag hade vi ett spontant utvecklingssamtal om hur vi är som personer och vad vi reagerar på hos andra - för alla har vi olika arbets- och pluggstilar. Vi är en öppen, härlig grupp! :D Skönt å kunna säga vad man tycker å tänker!

Ikväll ska jag tentaplugga och ta en promenad, och dammsuga.. Jag behöver även handla lite förnödenheter inför tentaveckan nästa vecka - jag ska skaffa bakingredienser så jag kan sno ihop en kladdkaka om jag så behagar! Lite sött och gott måste man få unna sig när det är tentavecka! Kladdkaka får bli nästa veckas morot! :)

COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: