Första dagen på Sommarland

Idag är jag uppe med tuppen! Ställde klockan på 06.10, men vaknade innan alarmet. Det gick snabbare än jag trodde att göra i ordning mig, så nu sitter jag här, frukosten är intagen, väskan är packad.. - jag har till och med hunnit plocka i och ur diskmaskinen! Bussen går om en timma..

Idag är jag inte alls pirrig inför första jobbdagen på Sommarland. Kanske har jag sovit bort det nervösa, eller så är jag bara för nyvaken för att känna något pirr i magen.. Hur som helst så kommer det gå kanon! Vi har alltid våra Teamledare vi kan höra av oss till om vi har minsta problem/fråga/undran - de är toppen!

COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: