VeckoRevyn i solen

Har legat ute på balkongen å solat nu i eftermiddag! Har läst lite i Mari Jungstedts fjärde deckare Den döende dandyn och så har jag även löst korsordet i senaste numret av VeckoRevyn, så nu ska jag skicka in det och hoppas på två biobiljetter! :)

Hittade även ett reportage om olika magproblem - och vad det skulle kunna vara, och då såg jag att de hade tagit med IBS som på vanliga svenska kallas "irriterad tarm". Det är vad jag och mamma funderade kring om jag hade när min mage och tarm bråkade med mig som mest i början av sommaren.. Ska kolla upp detta hos en läkare i sinom tid, men nu vill jag bara njuta av sommaren!









COMMENTS
Eleonora Adriana ♥ säger:

Mysigt!

Svar: Ja, och underbart när solen skiner! :D
Lovisa Lindström

2012-07-24 | 20:15:26
http://eleonoraadriana.blogg.se/




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: