Steg 10 av 10

Nu är jag inne på slutspurten - steg 10 av 10 - vilket innebär 1 cigg om dagen. Det känns lite jobbigt nu... snart kommer jag inte röka alls. Det är vanan jag är rädd för.. den sitter så djupt.. Jag kan komma på mig själv med att sätta t.ex. en penna mellan pek- och långfingret för att "varva ner" eller för att "tänka bättre" - för det är ju där jag brukar ha cigaretten! Vanan sitter dessutom mer i höger än i vänster hand... Häftigt, men samtidigt mycket läskigt att det kan gå så fort.. Jag menar - jag har ju inte rökt alls länge jämfört med storrökare som har hunnit bli vuxna och mer därtill, och fortfarande röker. (Jag har rökt i lite mer än två år).

Men det är bara att hitta saker som motiverar och engagerar mig så ska nog detta gå vägen! :)

COMMENTS
Alexics säger:

Reply: Tack så mycket!

2012-07-30 | 18:19:56
http://alexics.blogg.se/
cajsa tapper - fotoblogg säger:

Har varit på semester så jag kunde inte följa dig under förra veckans schema, men jag är (som jag även sagt tidigare) säker på att du kommer fixa detta! Att bryta en vana som man haft flera gånger om dagen i några år är alltid svårt att bryta, men det GÅR faktiskt. Och du kommer klara det :D
kram!!

Svar: Tusen tack! Du ska bara veta vad det peppar när jag får såna kommentarer som den här! Underbart, och värmande! :D KRAM!
Anna Lovisa

2012-08-01 | 18:58:44
http://lovelycajsa.blogg.se




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: