Mot KSS för röntgen

Har varit på vårdcentralen nu och det gick väl bra.. Har blivit fortsatt sjukskriven så ska nu ta kontakt med min arbetsgivare samt ta kontakt med Försäkringskassan då en sjukskrivning över 14 dagar går över till dom - innan dess står arbetsgivaren för sjukpenningen.

Ja, det är väl bara att göra som man blir tillsagd, vila fötterna, inte belasta för mycket, och nu har jag fått recept på ytterligare smärtstillande plus en gel som jag ska massera in i fötterna.. Hoppas på det bästa!

Uppdaterar under dagen - tar med datorn till KSS då jag lär få vänta ett tag innan jag får röntgas då det är drop in. Lär nog vara en del folk, och jag och mina fötter är långt ifrån prio ett om det tex kommer in frakturer, eller om lungor ska röntgas för cancer osv.. Men jag har tålamod - jag kunde ha mått så mycket värre! :)

COMMENTS
Clara Ringqvist säger:

Ja det var verkligen jättegott!
Hoppas det blir bra med dina fötter, låter jobbigt!
Kram

Svar: Tack! Ja, det kommer säkert ordna sig, snabbt hoppas jag! :)
Lovisa Lindström

2012-07-16 | 12:20:28
http://clararingqvist.blogg.se
Louise Dahl säger:

sv: tusen tack för dina fina ord hos mig :)

Svar: Any time!
Lovisa Lindström

2012-07-16 | 12:29:24
http://louisedahl.blogg.se/




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: