Mjuka, lena fötter

Ibland tycker jag inte att det räcker med att smörja in fötterna.. De kan fortfarnade kännas torra/sträva/hårda.. Men jag har en lösning på problemet!

• Börja med att fila hälarna och eventuella förhårdnader på fötterna.
• Tvätta av fötterna och smörj in dom med body lotion/body butter/fotsalva.

Nu behöver du 2 st mindre plastpåsar. Jag rekommenderar 3-literspåsar eller större - vanliga fryspåsar alltså.
• Trä påsarna över fötterna och fäst med lös gummisnodd eller liknande runt ankeln.

Det kan nu bli väldigt svårt att gå med plastpåsarna på fötterna då du kommer glida omkring i din lotion. Det kan underlätta med ett par strumpor på påsarna.

Jag brukar sova med påsarna på, så jag slipper gå runt dagtid med plastpåsar på fötterna!

COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: