Kvällsmat på Kanalkrogen

Har en lugn och skön förmiddag i Mariestad. Om en timma ska jag till bussen och sen vidare med tåget mot Göteborg! Ska spendera några dagar hos min pappa som bor tillsammans med sin sambo i härliga Götet!
Jag har inga planer på vad jag ska göra. Blir nog mest ta det lugnt hemma hos dem, sitta på balkongen, blogga och kanske ta en kort promenad upp på Ramberget och njuta av utsikten.

Igår åt jag och en vän kvällsmat i Sjötorp på Kanalkrogen. Deras pizzor är att rekommendera! Inte som vanliga snabb-pizzor, inte lika flottiga, inte lika stora och med mycket krispigare botten! Som en pizza ska vara?!


COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: