Kvällens film - Dirty Dancing


Kvällens film är också en av mina absoluta favoritfilmer. Dirty Dancing är en sån där film som man kan se om och om igen och varje gång upplever man samma glädje, lycka och kärlek till livet, till filmen och till det vackra som filmen vill förmedla och utstrålar. Jag kommer nog aldrig sluta att älska denna film, och jag kommer aldrig sluta gråta till den här filmen - helt enkelt underbar från början till slut!
Att den manlige skådisen Patrick Swayze (som inte lever idag) är så sjukt snygg är ännu en anledning att se och se om filmen! :)
Mitt betyg på filmen får bli 5 av 5. Någon längre motivering behövs inte, känner att jag har sagt det lilla som behövs sägas om filmen ovan. Bättre än att skriva, läsa och prata om filmen: se den! :)

COMMENTS
LIIV - vanlig men unik säger:

SV: Tack! Jo jag håller med, jag gillar inte bloggar med för mycket skit på.

Älskar Dirty Dancing!

Svar: Min kanske är lite mer "prålig" än din blogg.. men jag håller mig till basic-färger och inte allt för många färger... :)
Ja, en underbar film! Har du sett Dirty Dancing 2?!
Lovisa Lindström

2012-07-24 | 11:55:47
http://liivahliin.blogg.se




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: