Hoppas på Stockholm

Kom precis på en så awesome sak att jag nu bokstavligen studsar upp och ner i soffan!
För någon månad sen bokade jag tågbiljetter tur och retur till Uppsala för att träffa en kär vän. Några dagar efter bokning och betalning kom det jobb och utbildning emellan för hennes del - så nu sitter jag på tur och retur Uppsala-Skövde i början av augusti. MEN jag kom precis på att jag kan, om det skulle funka för Martin, åka upp till Uppsala (ditresan går inte via Stockholm) och köpa en enkelbiljett till Stockholm!!!! Jag skulle kunna spendera några dagar där, umgås och få se hur Martins liv ser ut idag - och sen åka direkt från Stockholm och hem då min hembiljett från Uppsala går via Stockholm.

Nu gäller det bara att Martin nappar på min idé - att han kan hänger det på, för vill det vet jag att han gör! Så håll tummarna med mig nu! Jag vill återse vackra Stockholm medan det är sommar!

COMMENTS
Linnea [Fotoblogg] säger:

Hur mår du idag?:)

Kram

Svar: Tack allt är bra! Har haft en lugn dag! :)Hur har din dag varit?
Lovisa Lindström

2012-07-10 | 12:31:30
http://www.linneaphoto.blogg.se




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: