Godmorgon i Göteborg

Godmorgon!

Ännu en dag i Göteborg. Jag ska strax hoppa in i duschen. Ska till affären sen och köpa cigg och sen ska jag höra av mig till Rebecca som jag egentligen skulle ha träffat igår, men då jag fick antagningsbeskedet så sent så blev det inte av.. Jag var för nervös för att kunna umgås innan jag fick beskedet, och sen när jag väl fick veta att jag faktiskt kommit in på mitt förstaval så var klockan strax innan 15.00, och så fick jag världens huvudvärk.. Men jag hoppas hon kan ses idag! :)

COMMENTS
Maria säger:

Låter ju superbra! :D Kramis

Svar: :) Kram
Lovisa Lindström

2012-07-13 | 09:55:25
http://mariaw.blogg.se/




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: