Dags att göra sig i ordning

Ska strax hoppa in i duschen och göra mig i ordning. Skönt med sommar när man kan göra lite vad man vill, inga krav!

Det är trist att vara sjukskriven från mitt jobb. Jobbar på Sommarland i sommar, men har fått problem med mina hälar samt mina höga fotvalv, så är sjukskriven fram till den 20 juli, sen får vi se. Hoppas kunna börja jobba efter det!

Ska ev. till Mariestad ikväll, så dags att göra sig färdig ifall jag ska iväg - och lite lunch skulle inte vara fel! Gör det enkelt för mig och steker pannkakor.

COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: