Bokat biljetter

Har precis bokat en tågbiljett hem från Dalarna. Farfar dog för snart en vecka sedan, och idag är det exakt en vecka sedan han fyllde 91 - för det hann han fylla innan han somnade in.

På tisdag nästa vecka åker familjen upp till farmor och kära Ludvika och stannar tills begravningen är över. Det blir några dagar i Ludvika, som jag har besökt så många gånger, ända sen blöjan!
Jag måste tyvärr hem samma dag som begravningen är, då jag ska jobba dagen efter (om jag inte får förlängd sjukskrivning, men hoppas såklart på jobb), så därför tar jag tåget. Håll tummarna för att det inte blir förseningar! Resan är lång som den är!



COMMENTS
B R O W N S U G A R säger:

Sv: Haha ja eller hur! De har du rätt i :D

2012-07-10 | 18:01:54
http://www.brownsugar.blogg.se




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: