Besviken tjej


Idag skulle jag egentligen ha följt med mamma, syster, morbror och kusin till Skara Sommarland för en heldag i solen, men då vädret är ostabilt och det vankas regn kunde jag inte hänga på.

Jag har ju egentligen sommarjobb på Skara Sommarland, men är nu sjukskriven i två veckor pga problem med fotvalv och hälar. Väntar just nu på röntgenremiss till KSS för att fastställa att det inte rör sig om en fraktur.

Om vädret hade varit stabil idag hade jag följt med och lagt mig och solat vid vattenlandet, men då vädret inte stämmer överrens med mina planer blev det en hemmadag för mig. Resten av gänget har däremot åkt - de har ju fötter som orkar gå en heldag mellan attraktionerna!

Önskar gänget, och övriga besökare, en bra dag!

Jag ska idag mysa i soffan med filmer, TV-serien Sons of Anarchy, och kanske börjar jag i en ny bok..

COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: