Antagningsbesked om 10

Det är nu bara 10 minuter kvar tills antagningsbeskeden släpps på antagning.se! Jag har inte varit så här nervös på länge..! När jag tänker efter - jag har nog aldrig varit så här nervös förut! Det är skillnad på nervositet och nervositet. Detta är något jag verkligen vill - att få studera vid Karlstads universitet - så jag hoppas, hoppas jag kommer in!

Idag släpper även KBAB en massa studentlägenheter - kikar in deras hemsida och letar lägenhet så länge, men jag kan inte bli beviljad hyreskontrakt innan jag har ett antagningsbesked framför mig.
Det är toppen att Karlstad har boendegaranti för sina studenter!

COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: