Dagen innan salstentamen

Idag är sista tentapluggdagen innan salstentan imorgon eftermiddag! Jag kan i stort sett alla begrepp, så idag gäller det bara att nöta, nöta och repetera! :) Känns bra att jag kan dem så pass bra, är inte alls så orolig inför morgondagen.. :)

Har hela veckan suttit med Anja och Jossan och pluggat, men idag sitter jag hemma och pluggar på egen hand. Funderar på en sväng till Bergvik.. Behöver ett nytt diskställ, och en julstjärna vore mysigt å ha nu i juletider.. :)

Imorgon, efter salstentan, väntar Nellyeventet på Tempel med tjejerna! Jag är sjukt peppad! :D
Nästa helg åker jag till pappa och Göteborg, julbakar och myser i snön (om de har någon). Kanske en tur upp på Ramberget om vädret tillåter.. lite picknick kanske? Ska hur som helst bli skönt att få komma bort lite. Inte för att jag har något jag behöver "fly" ifrån, men alltid skönt med något som bryter av vardagen med allt plugg.. Göteborg och Nellyeventet är mina morötter för tillfället! :)


COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: