Chocolate chip cookies

Har varit en intensiv dag med tentaplugg med tjejerna, fika med Michelle och Josefine på Wayne's och en sväng på stan. Har även hämtat ut studielitteraturen jag beställt inför kommande delkurs, grundläggande organisationsteori.

På fredag skriver vi salstenta och efter det ska jag och mina tjejer på Nellyevent på Tempel! :)

Just nu bakar jag chocolate chip cookies som jag och mina tjejer ska sätta i oss medan vi tentapluggar under morgondagen :) På onsdag kanske Jossan har med sig något gott hembakat.. vem vet :) Anja bjöd på lussebullar, skumgodis och kaffe idag, så kände att jag också ville bidra med något! :) Något gott kan ses som en morot för att man pluggar, eller bara som något energihöjande med allt socker!


COMMENTS
B R O W N S U G A R säger:

Mums :}

Svar: Ja, verkligen, såå goda! Ska lägga upp recept senare under förmiddagen! :D
Anna Lovisa

2012-12-08 | 21:39:16
http://www.brownsugar.blogg.se
Amanda säger:

Å så goda de ser ut att vara! :)

Svar: Ja, dom blev helt underbara!
Anna Lovisa

2012-12-16 | 10:39:07
http://Smiilewideeveryday.blogg.se




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: