Bra början på julledigheten

De senaste dagarna har varit riktigt bra! I måndags och i onsdags var det årets sista föreläsningar, och i torsdags var jag på läkarbesök. I fredags hade jag och min granne varsin lugn kväll på egen hand, men med några gemensamma rökpauser och trevligt tjejsnack :) I lördags tog jag och Andreas en tur till IKEA och Bergvik, handlade lite klappar, strögade runt och drack kaffe :) På kvällen samlades några vänner hemma hos Andreas och vi drack lite vin innan vi gick till Ankan för en Classic Burger innan vi avrundade kvällen på Pitchers med dans! Sista timman på Pitchers stod jag i båset och studsade upp och ner då resten av sällskapet åkt hem, men det var trevligt ändå! :)

Just NU sitter jag i Dalarna hemma hos farmor och har precis sagt godnatt efter en heldag tillsammans. Jag åkte tidigt i förmiddags från Karlstad med tåg och blev mött av farbror med sambo på stationen när jag anlände. Hemma hos farmor väntade lunch och sen har vi umgåtts under eftermiddagen och kvällen - fikat, druckit glögg, jag har skämt bort farmor med lite julklappar och så har vi pratat länge.. Mysigt å vara framme! Imorgon väntar julfirande hos farbror med sambo med stor, god lunch, Kalle Anka och säkerligen kaffe och fika! :)

Har precis shoppat lite på internet - klickade hem en foundation och en mascara. Det är billigare att få smink hemskickat från parfym.se än att köpa samma smink och märke i butik! :) Vill man vara ekonomisk som student så är det nätshopping som gäller! (I alla fall gällande smink, parfym etc).

Jag åker hem på annandagen och är framme i Karlstad någon gång under eftermiddagen. Det blir eventuellt en snabb sväng hem innan vi börjar förfesta - jag, Andreas, Moa mfl - innan vi går ut och lyssnar på Andreas som spelar och dansar loss, mer än vi gjorde under gårdagen! :) :) Detta kommer bli en riktigt bra julledighet!!!

COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: