Välkomstmiddag

Efter flera turer på IKEA igår med Malin å Anders åkte vi till ICA å handlade mat. Vi storhandlade båda två, och så handlade vi tacos gemensamt till kvällen. Jag lät dem åka hem till sig å duscha å varva ner medan jag stod för matlagningen. Vid halv nio dök dom upp, vi åt tacos, drack gott och spelade spel! :) En jättemysig kväll, och ett varmt välkomnande för Malin! Vi avslutade kvällen relativt tidigt då vi alla var trötta som skam efter dagen..

Sov ut i morses. Hade lite svårt å somna igår igen, men slockade väl runt tre.. Har byggt ihop min arbetsstol och satt upp lite tavlor idag - jag köpte ramar på IKEA igår. Nu ska jag slänga i mig lite frukost innan det blir förmiddagskaffe hos grannen! :)


COMMENTS
Julia säger:

Svar: Tack så mkt! :)

Svar: De va så lite så :D
Anna Lovisa

2012-08-25 | 13:12:08
http://lialialia.blogg.se
Josefin säger:

Det serverades tacos hos oss också igår kväll, åt som en hel häst. Namnam :)

Svar: Men det är ju SÅ gott med tacos! :D Bra å enkel mat!
Anna Lovisa

2012-08-25 | 14:47:37
http://ofeliajosefin.devote.se




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: