Sömntuta

Oj, hjälp vad länge jag har sovit! Jag som la mig i någorlunda tid igår, kring 23.00, sov till halv tolv idag! Cirkus 12 timmar - snacka om att vara utvilad! :)

Ska strax ner på stan å göra lite ärenden, idag igen. Jag ska bland annat hämta ut gratis kaffe å gratis grillad kyckling - en inflyttningspresent jag fått från en butik då jag är ny i stan. Kul! :) Undrar om jag kommer få liknande erbjudanden när jag byter stad på fredag å flyttar upp till Karlstad...

Jag skulle ha fikat med en vän idag, men hon har ställt in vår fika, så dagen är numera planlös. Det kan i och för sig vara ganska skönt det med... Det blir i alla fall en del blogginlägg under dagen! :)

COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: