RÅDHUSCAFÉET

Har haft en mysig förmiddag med  finaHanna! Vi tog en fika på Rådhuset - det blev morotskaka för oss båda! Efter ett tag kom en gemensam fd jobbarkompis fram å hejade, och med sig hade hon en blivande brud - de hade möhippa! Så himla kul, minns när jag och några vänner deltog i en möhippa förra sommaren! Jag och Hanna gav den blivande bruden några äktenskapsråd och Hanna betalade även bruden en femma för en kram! :) Ser fram emot ev möhippor i framtiden, det är så himla kul!!! :D

Jag fick med mig lite nytt smink hem, vi gick en sväng i affärer efter fikan. Mascaran jag använder nu är verkligen inne på sista versen, så det var behövligt!





COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: