Neil Strauss





Neils Strauss är en amerikansk journalist och författare som tillsammans med Marilyn Manson skrivit hans biografi ''den långa vägen ut ur helvetet'' och som även skrivit boken ''att älska som en porrstjärna'' - en biografi om Jenna Jameson.
Jag har läst både Marilyn Mansons och Jenna Jamesons biografier och jag måste säga att hur hemska deras livshistorier än må vara, så vill man fortsätta läsa - för Neil Strauss är en utmärkt författare och meningsbyggare!

Han har även givit ut boken The Dirt, en biografi om Mötley Crüe. Detta är en bok jag ännu inte läst, men som jag planerar att göra. Ännu en bok han gett ut är The Game - kanske den mest kända av hans böcker. En bok som analyserar raggning och dess teknik.

Har ni läslust, men inte vet vad ni ska läsa - läs de biografier och böcker som är författade av Neil Strauss. Ni kommer garanterat inte bli besvikna! :)

COMMENTS
Queen of Kammebornia säger:

Det verkar vara en härligt rolig mysfilm!

Svar: Du menar Dina, mina, våra? :) Ja, det är en väldigt rolig film!
Anna Lovisa

2012-08-16 | 21:58:49
http://queenofkammebornia.se




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: