Madagaskar 3


Jag, mamma och syster har ju tänkt att vi ska gå på bio nu innan jag flyttar som en bra avslutning på en hel sommar tillsammans, och det lutar åt att vi ska gå å se Madagaskar 3! :D Ettan är ju bra, och tvåan lika så, så jag kan inte tänka mig annat än att trean kommer vara grym!
Många filmer, främst "vuxenfilmer", brukar bli sämre i allt fler uppföljare, men tecknat/animerat tycker jag blir tvärtom. Se på till exempel Ice Age - dom funkar ju fortfarande och nu är dom inne på den fjärde filmen! :)

Vad tycker ni om att man gör uppföljare?
Brukar ni tycka bäst om den första filmen - eller kan uppföljare vara minst lika bra?

COMMENTS
Annika säger:

SV: tack så mycket :)

Svar: Any time :):)
Anna Lovisa

2012-08-07 | 12:26:24
http://blogofphoto.webblogg.se
Johanna säger:

Sv: Nämen ett stort tack till fina du, vad glad jag blir av dina söta kommentarer!

Vad avundsjuk jag blir på dig att du ska se Madagaskar 3. Själv skulle jag gärna viljat se den men tiden räcker dock ej. Du får meddela mig så fort du sett filmen om du tyckte den var bra eller ej?
Ha en bra dag!

Svar: Åh det var så lite så! :) Jadå absolut, jag ska blogga om filmen när jag sett den, men inlägget får nog vänta lite för jag flyttar ju till Karlstad imorgon så kommer va fullt upp nu i några dagar med att packa upp mm och hela fredagen kommer gå åt till å flytta upp samt IKEA! :) Ha det bra! Kram
Anna Lovisa

2012-08-07 | 14:33:08
http://bridge.blogg.se
- behuy - säger:

Du får skriva om den filmen sen när du har sett den :)

Svar: Absolut, det ska jag göra! :)
Anna Lovisa

2012-08-07 | 14:45:59
http://behuy.blogg.se
DIANA ÖSTERBERG säger:

sv; jajamen! :D

2012-08-07 | 15:45:04
http://dianaosterberg.blogg.se
Ninni - Foto & Vardag säger:

har hört att 3an va riktigt nice med 3D effekten :D Vill gärna se den jag me :) idag ska dock gubben min gå å se på Batman... ingenting jag är imponerad av ;D

Svar: Jag skulle kunna tänka mig å se Batman, fast inte med mamma, haha! Det är ingen film för henne. Jag gillar den förra Batman-filmen, men ikväll ser jag fram emot å se Madagaskar! :D
Anna Lovisa

2012-08-07 | 16:34:45
http://ninnzanlee.blogg.se




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: