Lager 157/Stadium outlet

Godmorgon!

Igår kväll var en riktigt rolig tjejkväll med min granne å hennes närmaste vänner. Vi förfestade i stan med gott å dricka, musik på hög volym, lekar, twister och Sommarkrysset! Min syster dansade i Sommarkrysset i dansgruppen Mecina! Klicka här eller in å kika på TV4 play! :D Snacka om att jag var extra stolt storasyster igår - stoltare än jag vanligtvis är, för jag är ständigt stolt över mina underbara systrar!

Idag är jag lite mör, men jag är uppe å pigg ändå. Jag lämnade förfesten runt elva. Min nya legitimation har ju inte kommit än, så kunde inte gå med ut, men det kommer ju bli utgång så det räcker å blir över nu under nollningen, så det gick ingen nöd på mig - jag hade kul ändå igår! :D

Ska strax kila över till Malin. Idag ska vi tillsammans med hennes pojk ut till Lager 157 å Stadiums outlet å kika lite. Ikväll blir det mys med film å matlagning - hos vem har vi inte bestämt än.. :) Och däremellan ska jag ut på en runda med min nyfunna träningskompis Emma! :)

COMMENTS
bbaraaelin säger:

sv: eller hur :) hoppas du får en fin söndag!

Svar: Tusen tack! :) Haft en bra söndag!
Anna Lovisa

2012-08-26 | 13:18:49
http://bbaraaelin.blogg.se
MARIA - mode, outfits & inspiration säger:

Låter som en kul kväll! Längtar tills jag fyller 18 nästa år, aaah. Hehe :) önskar att Lager 157 fanns i Sthlm!!

Svar: Men var i närheten finns lager 157? Här i Karlstad är utbudet inte så stort, men strax utanför Ulricehamn finns ett större lager där jag varit tidigare! :)
Anna Lovisa

2012-08-26 | 14:34:41
http://mmiaas.blogg.se




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: