Inspirerande bloggar

Jag finner inspiration, oavsett vad det må gälla, från många olika bloggar. Vill jag bli motiverad eller peppad och få energi har jag vissa bloggar, däribland Blondinbellas, som jag vänder mig till och läser. Vill jag bli inspirerad gällande inredning och design för att t.ex. få tips till min nya lägenhet vänder jag mig till några andra bloggar osv.
När det gäller inspiration i modesvängen har jag två nya favoriter, och en lite äldre favorit, som jag så gärna tipsar andra om! Hittar man något bra ska man dela det, right? :)


Stockholm Streetstyle är en blogg som ständigt uppdateras med mixade outfits. En del inspirerar, andra förvånar och till och med överraskar. Något som i första stund kan ge avsmak mjuknar ibland upp och man förvånas över hur rätt det faktiskt blev, trots att det från början såg SÅ fel ut. Har du idétorka gällande matchning i garderoben du redan har, eller är ute efter IT-plagget för stunden - då är detta rätt blogg!


Style by Kling är en blogg som också inspirerar mig. Modevänlig blogg, trots att det modet hon rör sig vid inte tilltalar min plånbok - men hon inspirerar fortfarande, och det finns alltid budgetvarianter att tillgå. Elin är även en person som inspirerar mig att våga ta det där extra steget - att våga tänka stort och långt. Ibland lyckas man, ibland inte. Men man måste våga! Så tack till Elin för en blogg som ger inspiration, motivation och mod!


Livingdoll är den nyaste bloggen i min "samling" av inspirerande bloggar av olika slag. Det första jag slogs av var hennes ansikte - such a beauty! Hon inspirerar modevänligt, men är även jordnära och bloggar om sin vardag. En norsk favorit!

Vilka är era favoritbloggar?
Kom gärna med tips på vilka bloggar som inspirerar just er! :)


COMMENTS
IDA säger:

Selena är min inspiration! Därför har jag en blogg om henne :D älskar hennes klädstil och hela henne haha. Annars typ nickys.se

Svar: Okej! Ja, hon är vacker om något! :) Tack för tips! Ska kolla in både din blogg och nickys!
Anna Lovisa

2012-08-14 | 14:00:41
http://swedensselena.blogg.se
MARIA - mode, outfits & inspiration säger:

Sv: tusen tack finis!! kram!

Svar: Any time :)
Anna Lovisa

2012-08-14 | 14:17:43
http://mmiaas.blogg.se
Melissa säger:

Sv ; Tack för din kommentar . Kul att du också gillar polis filmer . Själv gillar jag bara Wallander och deckare typ:)

Svar: Ja, jag älskar dom! :) Speciellt Irene Huss! :)
Anna Lovisa

2012-08-14 | 14:24:57
http://createdbymelissa.blogg.se
eemelielinneea † photo clothes everyday säger:

vilka bra tips :D

SV: åh tack så otroligt mycket! blir så himla glad! :)

Svar: Tack så mycket, och varsågod - det var så lite! :)
Anna Lovisa

2012-08-14 | 16:07:57
http://eemelielinneea.blogg.se




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: