I stort sett färdig med mitt hem

Godmorgon!

Igår förmiddag var jag ganska besviken då jag inte kunde hitta de skruvar och muttrar som behövs för att bygga ihop sängramen samt att skruva fast bordsbenen på köksbordet.. Men så när jag packade upp kläderna och fyllde garderoben hittade jag dem! Det var lycka! :D Jag visste att jag hade lagt grejerna i en tygpåse då jag mindes att jag la dem i en tygkasse då jag flyttade från min förra lägenhet, men jag visste inte nu under flytten i vilken låda/kasse jag hade lagt tygpåsen i, och jag hade ingen tanke på skruvarna och muttrarna när jag packade om några lådor för å få plats i bilen vi körde upp mina grejer i... Så när jag inte hittade grejerna nu i Karlstad blev jag rätt besviken.. Men så hittade jag tygpåsen! Självklart hittade jag tygpåsen i den allra sista IKEA-kassen med kläder som jag packade upp.. Så typiskt! Men dom kom till rätta och jag har nu ett köksbord med ben och en sängram som är ihopbyggd! :)

Nu har jag bara en låda kvar i lägenheten, och den innehåller finporslin, så den får jag väl skicka med pappa nästa gång han kommer upp med mina sista lådor. Jag har ju ingen användning av finporslinet här uppe..

Pratade nyss med min William. Skickade sms å fråga om han va vaken, och sen ringde han upp och vi snackade i ca 30 min. Kul å höra min fina väns röst! :)
Nu ska jag återgå till min frukost. Har kokat kaffe å ägg nu på morgonen, så ska sätta mig i mitt lilla kök å avnjuta den första frukosten i ett näst intill färdigt hem! :)

COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: