Hektiskt dag

Ska när som helst träffa Malin! Jag kan inte fatta att jag lyckades somna igår, så pirrig som jag var.. Nu har en del av pirret lagt sig, men det kommer väl igen med all sin kraft så fort jag går utanför dörren för att gå å möta henne!

Idag ska jag hjälpa henne att packa upp, få i ordning, åka till IKEA å handla möbler och bygga dom, och sen måste vi till ICA, systembolaget och jag måste även till polisen å fixa mitt ID. (Det blev nämligen inte fixat igår).
Vi har en hektiskt, men otroligt bra dag som väntar! Nu väntar jag bara på hennes samtal så jag kan hoppa i kläderna å gå bort till henne! :D :D

COMMENTS
Malin säger:

Åh vad roligt att du hittat mig! Jag känner inte nån i Karlstad så de känns skönt att du skrev! Jag ska bo vid campus. Själv då? Träffas gärna nån dag! :) har du något att göra sen du flyttade dit? Kram

Svar: Okej! Jag ska också bo vid Campus :) men vad kul! :D Jag har varit några svängar på IKEA, å idag ska jag å en vän kolla in Lager 157 å Stadium-outleten... :) Annars inga planer! Men hur ser din söndag ut? :) Ses? Du kan väl mejla mig på [email protected] så kan vi byta nr osv där? :) Kram!
Anna Lovisa

2012-08-24 | 08:30:17
http://malinjljung.blogg.se
Emelie säger:

SV: Tack så jätte mycket! :D Kram

Svar: Åh de va så lite så :D
Anna Lovisa

2012-08-24 | 09:34:33
http://justanothervoice.blogg.se
Beatrice Jakobsson (foto) säger:

sv: tack så mycket, det värmer verkligen :) Älskar din blogg!

Svar: Åh så kul! :D :D Gillar å göra andra glada, å de som har fina foton, bra bloggar osv ska få höra det tycker jag! En liten kommentar tar inte mycket tid, å den gör så mycket! :) Åh men kul! Blir superglad att du gillar min blogg :D
Anna Lovisa

2012-08-24 | 11:44:44
http://beattriicee.blogg.se




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: