Green Curry-soppa med räkor

Har varit på universitetet nu på morgnen med Malin å bland annat fixat medlemsskap i Karlstads studentkår. Fick då ett studentpass som ger gratis inträde under nollningens alla utgångar! :)

Just nu är jag hemma då jag inte har upprop förrän 14.00. Hittade fyra USB-minnen så ska se vad jag har för bilder mm på dom å flytta runt innehållet så jag får minst ett tomt. Kan nog vara bra om man ska plugga - så man kan spara det man arbetar med! :) Jag har ju min lilla vita Acer Aspire One 10" som jag kommer ha som pluggdator. Dock har den en alldeles för liten hårddisk för å spara en massa textdokument på, men då är USB kanon!

Pirret har lagt sig lite.. Nu hittar jag till aulan jag ska ha upprop i, och jag har även träffat en massa gamla vänner och folk jag känner igen från Mariestad! :) Träffade en barndomskompis, tre från gymnasieklassen å några till som jag känner till... Känns toppen å ha träffat lite känt folk, då krymper skolan och känns inte lika stor och okänd!

Nu: dags för lunch. Det blir green curry-soppa med räkor å gul paprika! :)

COMMENTS
M O A säger:

Hej! Gör du bloglovinbyten? För i så fall skulle jag bli super glad om du gjorde ett med mig. Kan skriva ungefär liknande till några men det är för just nu söker jag bloggar som jag gillar och kanske gillar min tillbaka om du fattar så jag gör inte såhär med alla xD

Puss!

Svar: Om du hade läst texten "innan du kommenterar" så hade du sett att jag inte gör några bloglovin-utbyten. Jag följer de jag tycker är intressanta och hoppas andra ska gilla min blogg å göra detsamma för mig. Tycker det mest är onödigt å omoget att göra byten ''bara för man vill ha fler läsare mm''. Men kul att du hittade min blogg! :) :)
Anna Lovisa

2012-08-27 | 11:55:44
http://moaahlgren.blogg.se




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: