Gratis nagellack med posten

När jag tidigare i somras prenumererade på VeckoRevyn fick jag en premie, ett kit med Nivea-produkter så som ögonkräm, ansiktskräm, eye make up-remover och cleansing gel. Men som prenumerant får du inte de premier som VeckoRevyn i vanliga fall har med varje tidning - förrän ditt fjärde eller femte nummer. Men jag såg i en av tidningarna att man som prenumerant kunde SMS:a en kod och då få premien med just den tidningen, och idag - flera veckor senare - kom två nagellack med posten! Jag trodde inte jag skulle få premien över huvud taget då det är så pass länge sen jag SMS:ade iväg beställningen, men idag kom dom alltså, utan att jag behöver betala ett öre! :D Ett ljust lila och ett ljust mintgrönt lack. Härligt! Somriga färger kanske.. men ihop med min mörka höstgarderob tror jag de kommer göra sig kanon!


COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: