Fler bilder från lägenheten

Här kommer lite fler bilder från min nya lägenhet! Den är fortfarande "under uppbyggnad" - det är en del som saknas, en del som jag fortfarande har hemma.. Jag köpte en arbetsstol på IKEA, men skruvarna stämmer inte med stolen så ska ringa IKEA idag och se vad vi ska göra. Sen har jag en sängtopp som ska sättas på och några tavlor som saknar ram, en klocka som ska upp... Men det får vara så här så länge! Det är ju trots allt inte många dagar sen jag flyttade in, så jag har ändå varit ganska effektiv när det gäller å packa upp, bygga möbler etc! :)












COMMENTS
alexandrasrum.se ♥ säger:

Gud så mysig lägenhet! :)

Svar: Åh men tack! :) Jag är jättenöjd med den! Bor du också i eget? :)
Anna Lovisa

2012-08-13 | 14:43:48
http://sanaastroms.blogg.se
Jennifer säger:

Du har lika dan dator som jag :D

Svar: Se där ja! :) Tycker du den är bra? :) Jag har haft min i tre år och är jättenöjd! Bra minne och storlek på hårddisken, och underbar skärm! :) Har slitet tangenterna lite bara - bokstäverna är kvar helt å hållet, men de är lite glansigare, de tangenter jag använt mest ;) Är det lika dant på din kanske?..
Anna Lovisa

2012-08-13 | 23:16:15
http://starofusa.blogg.se
Jennifer säger:

Min börjar bli lite gammal och seg nu så har faktiskt precis köpt en begagnad macbook pro på blocket som jag hoppas få i veckan :) Men annars är jag supernöjd med den här. Mina tangenter är också blanka där jag har använt dem, hihi :D

Svar: Okej, se där! :) Hur länge hade du din Acer Aspire då? :) Jag har även en Acer Aspire One, 10" som jag har bland annat som skriv-dator och som kommer användas i skolan nu i höst! :) Haha, okej då är det inte bara jag och min dator då! har funderat på om jag är för hård mot tangenterna, men om så är fallet så är jag iaf inte ensam! :D SKönt!
Anna Lovisa

2012-08-14 | 20:02:32
http://starofusa.blogg.se
Jennifer säger:

Jag har nog haft den i 4 år skulle jag tro, mycket bilder och filmer på den så hårddisken är nästan full, därför den är så långsam antar jag. Hihi, nejdå det är inte bara du och din dator ;)

Svar: Haha, så bra! Jo jag har fyllt min dator också till max i stort sett, men den funkar fortfarande å spela t.ex. sims på! :D Har samtliga sims 2-spel på datorn, och ett antal filmer och en miljon bilder (nej, men nästan) men den funkar fint ändå! :)
Anna Lovisa

2012-08-14 | 20:26:06
http://starofusa.blogg.se
alexandrasrum.se ♥ säger:

Det förstår jag verkligen :'D Nej, bor för tillfället hemma. Men hoppas på att få flytta inom en snar tid! :) Har du bott hemifrån länge? :b

Svar: Okej! :) Ja, jag har bott hemifrån i två år :) Först egen lägenhet på 18 kvm, sen bodde jag i några månader med min dåvarande pojkvän, och flyttade hem till mamma i 3 mån innan jag tog studenten å fick en ny lägenhet (då jag bröt med pojkvännen), och sen i en etta på 29 kvm :) Och nu bor jag på 34 kvm! :) Älskar det, det blir dessutom mysigare å komma hem å träffa mamma å pappa osv! :) Man får en helt annan relation med sin familj när man står på egna ben. En mer vuxen och mysig och nästan närmare relation! :) Hur gammal är du? :)
Anna Lovisa

2012-08-16 | 12:55:35
http://sanaastroms.blogg.se




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: