Ett nyrenoverat Gratisbio

 



Helt otroligt! Jag har nu samlat ihop till 65 903 poäng! (10,000 poäng motsvarar 50 kr eller en menybiljett till SF bio). Bli medlem på Gratisbio du med!

Jag använder mig enbart av gratis annonser, tävlingar etc! Du kan samla mycket poäng genom att bara besöka hemsidor, leta efter dolda hemsidor (PST! De är markerade med en poäng-ikon), lägga till nya vänner och skriva i vännernas gästböcker, delta i undersökningar, tävlingar och bli medlem på diverse sidor - men allting är valfritt, och allting är gratis, så länge du vill!

Poängen du samlar ihop kan du sedan byta mot biobiljetter eller presentkort på en mängd olika butiker! Jag har beställt presentkort från Gratisbio och sedan använt presentkorten på bland annat H&M och Gina Tricot.

För dig som vill tjäna pengar på din blogg finns Affelix där du enkelt blir medlem och sedan kan du börja annonsera på din blogg! För vem vill inte kunna tjäna lite extra pengar på bloggen?! :)

LYCKA TILL!

PS Vill du bli vän med mig på Gratisbio? Sök då efter användaren Lolovovisosa.

COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: