Energin är välkommen att stanna

Idag är en sån dag då jag suger i mig allt jag stöter på, inspirationsmässigt, vad det än må vara!
Igår kväll började jag läsa i en ny bok, Själakistan, skriven av Ann Rosman. En bok jag fick av min syster, vill jag minnas, i 20-årspresent. Jag har en massa böcker som jag har liggandes på hög, som bara väntar på att få bli lästa! Det är skönt att jag har så pass mycket tid för mig själv nu i Karlstad, så jag kan ta tag i bokhögen som finns.. :) Och än bättre - jag känner verkligen att jag har lust att ta mig igenom bokhögen, en gång för alla! Jag läser till och med två böcker parallellt nu, bara för att jag kan och har tiden.
När jag läser boken Själakistan blir jag inspirerad att lära mig mer om asatron, bara för att. Och tidigare idag såg jag på en av Bring it on-filmerna, och blev inspirerad att lära mig mer, teoretiskt alltså, om cheerleading, bara för att.

Nu sitter jag med en kopp kaffe och läser bloggar som jag har liggandes under en flik jag kallar Inspiration på Bloglovin. Bloggar som The Blond Salad, Atlantic-Pacific, Fashion Squad, Garry Pepper Vintage och Fashion Chalet är några av dem. Jag suger i mig all inspiration jag kommer över, var än inspirationen kommer ifrån! Det här är väl ett av många tecken på att jag verkligen mår bra: att jag har energi att fokusera på så mycket på samma gång utan att känna mig överbelastad på något sätt av att faktiskt ha saker att göra - som jag vill göra!
Jag diskar alltid så fort jag har lagat mat, jag har knappt nån tvätt i tvättkorgen (fick med mig en del smutstvätt hit upp) och jag har till och med tvättat min kudde!

Jag tänker inte ställa mig frågan var all energi kommer ifrån, jag tänker bara omfamna den! Den plötsliga energin är välkommen att stanna! :)

COMMENTS
matilda säger:

SV: tack så mycket! :)
SNygg blogg :)

Svar: Tusen tack! :D
Anna Lovisa

2012-08-14 | 17:31:33
http://isakssson.webblogg.se




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: