Det vankas studentliv

Det var inte länge sen jag flyttade in alla mina saker hos mamma för att bo över sommaren... Och nu ska jag packa om och flytta, om en vecka, till Karlstad! Har idag burit in alla mina flyttlådor i mammas lägenhet för att kolla igenom vad jag behöver och inte behöver ha med mig upp till Karlstad... Jag kommer ha en ganska rymlig lägenhet, men saker som bara är minnen kan lika gärna stanna hos mamma tills jag på riktigt ska bo och leva som vuxen. Nu väntar studentliv i 3 år, och vem behöver alla sina mjukdjur, barnböckerna och dopljusstaken då?! :)

Är alldeles genomsvettig... 19 lådor har jag nu burit in i lägenheten och 12 har jag redan gått igenom, så nu är det 7 kvar. Heja mig! :)

Jag har även fått ett rengörings-startkit av mamma! Skönt å ha lite att börja med, å slippa köpa precis allt! Jag har ju redan en lång lista på saker jag ska handla på IKEA, och sen ska jag ju handla mat från scratch.. Men det kommer ordna sig! Det kommer bli kul å gå å handla igen! :)


COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: