Checkar av listan

Har precis lämnat studieförsäkran på CSN och även registrerat mig på kursen jag ska läsa den här terminen. Nu är det bara å vänta på att pengarna trillar in! Tur att jag får en liten lön imorgon, för jag å Malin ska ju till IKEA å handla lite, och jag ska även fylla på skafferiet och kylen, och självklart alkoholförrådet för det är ju nollning på g! :)
OCH så ska jag punga ut med 400,- för ett nytt ID, men det är egentligen inga pengar om man tänker på hur länge ett ID räcker.. och vad ett ID underlättar ens liv!

Har fått ihop bäddfåtöljen nu, och även fått upp en hylla på väggen! :) Ska nu gå igenom garderoben. Köpte ju galgar på IKEA så nu ska blusarna äntligen få varsin galge istället för å dela två å två! Livet ordnar upp sig, steg för steg, och det känns riktigt bra att få allt mer gjort! :) Nu är det inte mycket kvar å pricka av innan terminen sätter igång.

COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: